reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Leakewood

Peter Leakewood

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som jeden ktory ma rad ludi jeden ktory si praje mier a rovnopravnost pre vsetkych Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zdravie ako podnikanie

Peter Leakewood

Zdravie ako podnikanie

Zdravie ako podnikanie Prednedavnom bola svokra operovana na chrbat v sukromnej nemocnici ktora je vlastnena krestanskou charitou. Nepochybujem ze operujuca lekarka zaraba za rok viac ako $ 1,000,000 a ze je spokojna zo svojou pracou, placou ako i zamestnavatelom. Jeden sa zamysla kde sa beru peniaze na platy lekarov, ake si zasluzia.  alebo zdravotnictvo a podnikanie

  • 29. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 757x
  • 2
Prichadzaju nove volby s nimy i sluby

Peter Leakewood

Prichadzaju nove volby s nimy i sluby

Co by sme zmenili na Slovensku a ako by sme vylepsili nas zivot? Zivot jednotlivca Zivot podnikatela Zivot mensiny Zivot postihnuteho, dochodcu alebo znevyhodneneho

  • 18. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 19
Operacia ladvinoveho kamena

Peter Leakewood

Operacia ladvinoveho kamena

Padol som z bicykla  a udrel som si bok hrudnika az mi to dych vyrazilo, pozbieral sam sa a prisiel som domov, este som stacil preist do obchodu a uvarit veceru pre navstevu ktoru sme si pozvali predtym. Na druhy den ma bolelo brucho tak som sa rozhodol ze pojdem lekarovi moj partner ma zaviezol a pockal na mna. Vysetrujuca lekarka ma prezerla, po ohmatavani brusnej dutiny a vysetreni mocu, mi oznamila ze nemoze nic naist, ale nakolko som bol bledy ako stena  odporucila mi aby som isiel vecer do nemocnice ak mi bolesti neprejdu. Po prichode od lekara  ma pred domom naplo a vyvracal som to nic co bolo v mojom zaludku pohar vody a aspirin.

  • 9. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 503x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu